6.4.2012

Old friend, why you so shy?

Hellou. Ajattelin koota Emilien taas, sillä häntä ei ole näkynyt yhtään tässä blogissa :( harva varmaan edes tietää että sellanen nukke on olemassa :D:D :I

annetaan emilielle puheenvuoro, ei kun ei vielä, vasta kuvatarinassa

ensin:

 kustomoin emilien! tässä miltä se näytti ennen.. (salamalla)

ennen (ilman salamaa)

 nykyään (sumee kuva D:)



 salamalla

noi ei pysy kauheen hyvin, mutta onneks oon tilannu kuukaus sitte msc-lakkaa, jonka pitäis tulla parin viikon päästä, jos hyvin käy :3

nyt annetaan emilien puhua :>


 E: terveee.. mua ei oo kauheesti näkyny täällä, koska oon ollu pään puolikas :(

 E: jos joku ei siis vieläkään tiedä kuka mä oon, olen Emilie, söpöin nukke ikinä ;>

 E: ja tässä juttelutuokiossa ajattelin..

 E: hmm, no ensin näytän yhden lempitavaroistani!!!

 E: eli tietenkin hello kitty <3

 E: ahaa, nyt keksin aiheen!

 E: olen huomannut, että monet nukkejen omistajat häpeilevät harrastustaan..

 E: eikö nukkeja pitäisi rakastaa? minun mielestä on todella surullista, että moni nuken omistaja kirjoittaa jonnekkin esim..

 E: "voi ei, kaverit tulee, pitää piilottaa nuket!!" tai "en koskaan aio puhua nukeista irl kavereille" tai..

 Roselia: Emilie, tule juomaan kaakaota !!!
E: UUUUU.....

E: no, menen juomaan siis kaakaota, muistakaa hyvät lukijat rakastaa omia nukkejanne, ja älkää häpeilkö kertoa niistä irl <3

-------

joo, muakin ärsyttää ihmiset jotka häpeilee nukkeiluaan.. D: ei sitte kai muuta..
muuhun asiaan:

mulla on kasassa 175€, eli on varaa kaikkeen mitä juuri nyt tarvitset (selaa pari postausta taaksepäin, sieltä löytyy mitä hankin), mutta ongelma on, etten saa tilata kaikkia samaan aikaan. olen siis päättänyt tilata mollamaniasta tilattavat 3 obitsua ja 2 chipsit. eli 84€ tulis maksamaan.. tilaisin nää:

PB-D15 chipsit Roselialle
PB-01 chipsit Carmelitalle
22cm hard bust white obitsu Emilielle
27 cm sbh-m obitsu Minnielle
27 cm sbh-L obitsu Carmelitalle

mutta noil chipseil ei oo kiire, muilla on :d

mut ei muuta, moikss

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti