19.3.2012

KUVATARINA

tereve vaan, ja sori ku en oo postannu vähää aikaa ._. tuota tein tossa eile kamun kaa kuvatarinan tokan osan.. nyt varmaa mietitte et minkä kuvatarinan, mut mäpä selitän:
jo siitä asti ku roselia ja lila saapu, alettii tehdä kuvatarina. sen ns. juoni selviää ku luette sitä..

en jaksanu kopioida ekaa osaa tänne blogiin, joten voitte löytää sen täältä: KLIK

lukekaa tuo mielummin ensin, ennen kuin alatte lukea tätä, koska sitten ette mee sekasin.
mutta, aloitetaan ~

 varoitus: ei herkille tyypeille tarkoitettu 8-/


 Jörö: Voi ei, taikasauvani räjähti! No, osaan käsinkin noitia teidät.. 8-)

 Roselia & Lila: ÄÄ, älkää satuttako minua! ;__;

 J: Liian myöhäistä! *tainnuttaa Roselian ja Lilan*
Pinkkiraita, matka kohti ilkeää labraa!!!1


ilkeä pahis laboratorio

 kirottuja peruukkeja ~ !

 Tyttö, joka on lukittu laatikkoon.

 jo tapettu tyttö

 Yhtäkkiä Roselia ilmestyy paikalle..

 Lila myös.

J: Hahahaha!! Kohta noidin teidät kirotuiksi! ~

 R: ei, älä tee sitä! :/

 J: liian myöhäistä nyt >:D

laatikossa oleva tyttö kuulee ääniä ja ihmettelee mitä tapahtuu

 L: äh, päästäkää mut pois täältä! >n<

J: En oikein usko..

 J: ..mutta jotta voin toteuttaa rituaalin, minun pitää vapauttaa teidät.. *Lähtee kävelemään kohti vapautus-nappia*

 J: *painaa nappia*

 Roselia pääsee vapaaksi

 Myös Lila.
L: roselia, ooks kunnos???

 R: shh... *yrittää hiipiä kohti uloskäyntiä*

 Lilakin ajatteli karata, kunnes..

 J: SEIS! Minne te luulette menevänne?

 L: ÄÄÄÄ

 R: kiinni jäätiin, älä satuta! D:

 J: voi, en minä teitä satuta..
Pinkkiraita, tuo ruisku!

 PR: mielelläni B)

 Pinkkiraita alkaa ruiskuttaa kirousmönjää Roseliaa ja Lilaa kohti.

 R: EIII D:


 Pinkkiraita ruiskutti kaikki kirousmönjät, mutta Lilaan ei osunut..

 ..sen sijaan Roselia pyörtyi, koska aine osui häneen.

 L: Roselia, herää!!

Muutaman minuutin kuluttua tapahtuu jotain
 Roseliaan on vaikuttanut kirous.
J: hän sai kirotun peruukin, joka tappaa huonekasveja! tällä tavalla voimme tappaa kaikki inhat kasvit

 Yhtäkkiä laatikko alkaa pudota


 ..ja onkin pian maassa.


 Tyttö osuu avausnappulaan..


..ja vapautuu ständistä

 ?: hei, ketä noi on..

 Roselia alkaa heräillä.

 L: tiesitkö että kanit ovat eläimiä? *jaarittelee loputtomiin*

 sillä aikaa tyttö yrittää nousta ylös..


 ?: *vilkuilee ympärillensä*


yhtäkkiä hän huomaa jotain
 ?: UU, rusetteja! <3

 ?: i'm so pretty ~~


 ?: ainiin, ketä te ootte? mä oon candy

L: mä oon Lila :)

 R: Ja mä oon roselia..
J: NAPPAAN TEIDÄT VIELÄ!

R: en usko. HAJATSAPUMMM *noitii Jörön*

tiedän, salamalla kuvattu ja aika tylsät vuorosanat D: no can do

4 kommenttia: