3.2.2012

Guess who's here? KT & kuvia

Mmooi :) Minnie siis saapui tänään, iloinen yllätys kun tulin kotiin kamun kaa <:
Kamu siis kuvas videon ku avasin Minnietä BD

Tuolta näkee mahtavan sähläykseni..
Mutta joo, eka kuvatarinaan!

KT: who's that weird girl?
(kertoja *tekemistä* huutamista puhumista)

------------

 Lila ja Emilie olivat katselemassa baletin MM-kisoja.. Yhtäkkiä he alkoivat kuulla outoa hihitystä.

 Lila: Mistä tuo hihitys oikein tulee? kuuletko sä, Emilie? D:
Emilie: Joo SE ON VARMASTI HAAMU !!!! 8))))
Lila: Mennnään katsomaan mun huoneeseen mikä siel on :o

 Emilie: JOO MUT MUISTA OTTAA HAAMUN PYYDYSTYS HAAVI
Lila: ei ole aikaa, Emilie uwu

 He tallustelivat kohti Lilan huonetta, josta kuului hihitystä.

 Joku oli lukemassa vitsikirjaa..

..joku outo tyttö!

 Lila: HUI, KUKA SINÄ OLET?!!!1 *pelästynyt*
Emilie: Niin, ja miksi luet Lilan vitsikirjaa? u__u

 Henkilö vain tuijottaa tyttöjä, ei sano sanaakaan.

 Lila: SELVÄ, ITSE TÄTÄ KERJÄSIT! OI PERTTI PIENOKAISENI, ASEISIIN! *huutelee itsekseen*

 Tyttö alkaa hihittää..

 ?: Hei, olen Minnie :) uusi asukas talossanne ;D
Lila: OMK SÄ PUHUT, mut joo moi mä oon Lila BD tän talon söpöin nukke ~ ;>

 Emilie: Lila, mähän se söpöin oon -.- u_____u mutta joo, miks sä sit hihitit ja nauroit? o,o

 Minnie: Olin lukemassa vitsikirjaa :D Siellä on kaikkea hauskaa BD

 Emilie: No kyllä mä sen tiesin I____I *nolona*

 Minnie: Hihi :3

Minnie: Mutta, mennäänkö kaakaolle? nwn
Emilie & Lila: JOOOOOOOO

--------------------------------

Sori aika tönkkö, mut kuiteskin :) Ja täs sit kuvii stockeista ja mitä paketissa siis tuli :D

 Koko setti ~

 Tällaset rusetit oli hiuksissa koristeina :D revin ne kyl pois :)

 Koko naama on täydellinen :3

 Silmiä en koskaan vaihtais ^w^ iiiihanat <3

 Pieni nassukka :3

 Luomet on ihanat <3 tosin ei sovi tulevan peruukin kans :D

Sit vaatteisiin:

 Tää mekko on yks maailman söpöimmistä, mitä oon nähny ! >w< ihanat omena-yksityiskohdat ja aww ♥

 Lähikuvaa yksityiskohdista :)

 Söpöt ja iiihanat kenkulit. Nää on vaikee laittaa jalkaan, mut se on sen arvosta >w<

 Söpöt valkoset sukat c:

 ns. alushame joka tosin ehti jo mennä rikki (BD)

 Joku kaulus-juttu :D Tää ei pysy hirveen hyvin Minniellä D:

 SÖPÖ HATTULI >w< Haluisin itellekki tällasen <3 tää on niin täydellinen ku olla ja voi :0

 Pikkarit B3 <3

Ruma ufonvihreä ständi D:

Joten, sellasta :)

mitä mieltä ootte minniestä? >w<

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti