5.1.2012

Kahdenkeskeinen miitti 4.1

Heei, ja anteeks kun taukoni kestikin vaan 2 päivää (melkeen). Kävin eilen tapaamassa hyvää nettituttuani Espoon Isossa omenassa. Oon tavannu hänet jo ennenki, mutta kuiteski. Hän kun omistaa 3 nukkea, otti yhden mukaan, jonka seurauksena minä otin mukaan Roselian.
Vaihdoimme myöhäiset joululahjat, ja kuvailimme ihan hieman nukkeja. No mutta, voisin ensin esitellä kamuni nuken, koska se on aika "uusi". :D

Malli: Pullip Tiphona
Nimi: Nina
Ikä: 17

Mutta sitten kuviin, joita kyllä tulee vähän, ja en jaksanut pienentääkään niitä, valitan :d
:

 Nina ja Rose (:

 Rose tuijottaa pollea o,o

 Peruukkiin kääriytynyt Roselia. :D Ei halunnut näyttää nakuvartaloaan ._.

 Rose lainasi Ninan vaatteita.

 Yhteiskuva taass <:

 Nina :3 Suloinen nwn

 Aww noi silmät, rakastuin heti ;w;



 Näyttää et se mököttäis o,o

 Tuijottelua. :D

 Rappusillla ~

Ja lopuksi söpö kuva Ninasta. :3

Tauko on siis ohi.
Kommentteja?

6 kommenttia:

  1. Oli pitkä tauko x)

    VastaaPoista
  2. Katoin vähän silleen et mitä himputtii ku kirjotit Minä: : D

    VastaaPoista
  3. Minä: XDD hienoo :D

    VastaaPoista
  4. Eiks vaan ; ) Onks Ninalla Tiphona peruukki?? :o Ku se näyttää se peruukki niin jotenki et se ei oo sotkeentuneet kiharat tai silleen.. : D

    VastaaPoista
  5. Minä: on sil iha stock-peruukki

    VastaaPoista